Vancouver - Hope

8 juli 2017 - Hope, Canada

Alweer vroeg wakker vandaag. Niet omdat het moet maar een kleine jetlag heeft ons in zijn greep. Om 3 uur in de ochtend is iedereen klaarwakker. Dan maar een filmpje aan op de Ipad en een ontbijt van honey loops op bed. Rond 5 uur is het mooi geweest en gaan we nog even proberen te slapen. Dat lukt gelukkig en pas om half 8 zijn we weer wakker, behalve Bas. Hij neemt het ervan en tukt tot we hem om 8 uur wakker maken. We gaan lekker ontbijten bij Ihop en daarna komt de bus die ons naar de camperverhuur brengt.

De camper oogt wat klein maar dat komt omdat we 3 slide outs hebben. Het grote bed achter, de kledingkast en de bank kunnen een eind uitschuiven waardoor we binnen lekker ruim kunnen leven. Voordat alles is gedemonstreerd en de koffers zijn uitgepakt loopt het al tegen de middag. Dus op naar de camping en onderweg een lange stop om te eten en boodschappen te doen bij, ja hoe kan het ook anders, Walmart. Het is wel even wennen dat niet alles hier te krijgen is dat in de USA in de winkel ligt maar we redden ons prima. Met 2 karren boodschappen hebben we een aardige voorraad ingeslagen.

De camping ligt op ongeveer 1,5 uur rijden vanaf Vancouver. Onderweg is het uitzicht al geweldig dus dat belooft nog wat voor de komende weken. We zien ook de waarschuwingsborden voor de bosbranden en delen van de weg die we morgen wilden rijden zijn afgesloten en gebieden geëvacueerd. Geen probleem, dan maar de highway!

1. Tam Dubbeling:
    9 juli 2017
    Ziet er al toppie uit. Lekker genieten jullie nu.
  2. Yvonne:
    9 juli 2017
    Ziet er mooi uit lekker genieten
  3. Tante maartje:
    9 juli 2017
    heee wat een mooie fotoos ga lekker genieten en stuur maar veel verhalen dan heb ik wat te lezen en mooie fotoos ziet er allemaal heeeel errug mooi uit geniet ervan dikke kus van tante maartje { geschreven ff om te laten zien door caroline xx}
  4. Opa cor:
    9 juli 2017
    Ziet ertof uit mooije omgeving fijneweken
  5. Tante maartje:
    10 juli 2017
    lekker genieten groetjes xxxx t.Maartje