Schiphol - Vancouver

7 juli 2017 - Vancouver, Canada

Vanmorgen al vroeg uit bed. De wekker ging om 3:00 uur!
Vanwege de voorspelde drukte op Schiphol nemen we geen risico. Het gaat dan ook allemaal voorspoedig. Wachttijd van 5 minuten en geen problemen bij de douane dus dat scheelt. De eerste vlucht naar Londen zou om 7:45 uur moeten vertrekken maar door een no show moet er een koffer uit het ruim dus met een half uur vertraging gaan we op weg. We knijpen hem wel een beetje want dat verkleint onze overstaptijd naar 1,5 uur en we moeten helemaal aan de andere kant van  het vliegveld zijn. We haasten ons op Heathrow naar de andere kant en zijn op tijd. Wij wel maar het vliegtuig niet. Uiteindelijk nog een uur in het vliegtuig gezeten voor we eindelijk de lucht in gaan. Maar omdat we 6 vliegtuigstoelen voor 4 personen tot onze beschikking hebben klagen we niet. De fly legs up voor de jongens werkt echt goed. Ze hebben allebei nog bijna 2 uur lekker geslapen!

We halen onderweg nog een beetje tijd in en landden rond 12:15 uur op Vancouver. Het duurt even voor we de douane doorzijn want Tim zijn bijvoeding wordt door iedereen beoordeeld en goedgekeurd. De shuttle naar het hotel laat niet lang op zich wachten en dan zijn we eindelijk echt in Canada.

We willen de kinderen zo snel mogelijk laten wennen aan de lokale tijd (9 uur vroeger dan thuis) en gaan na een late lunch bij Ihop nog even spelen in een park met speeltuin. Om 18:00 uur gaan echt de luiken dicht en gaan we naar bed. Morgen worden we om 9:30 uur opgehaald en naar de Camperverhuur gebracht.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Oude ome govert:
    10 juli 2017
    Weer een volger erbij. Ik vind het leuk jullie te volgen. Duidelijk en leuk verslag. Fijne vakantie en blijf bij het vuur vandaan.