Nawoord

30 juli 2017 - Nesselande, Nederland

Het was een hele korte nacht. Tim was al rond 2 uur wakker en Bas rond 4 uur. Oh ja, zo voelde een jetlag! we zien wel hoe lang de jongens het vandaag volhouden. We hebben in ieder geval lekker geslapen in ons eigen bed.

We kijken met heel veel plezier terug op een onvergetelijke reis. Wat hebben we een mooie en bijzondere dingen gezien en gedaan met ons viertjes.

Iedereen bedankt voor het volgen en de leuke en lieve reacties! Het was steeds leuk om ieders reacties te lezen. Onze reactie: gewoon zelf gaan, dat is nog leuker dan het lezen van onze blog. Mocht je nog twijfels hebben: we hebben ruim 3000 foto's gemaakt dus kom gerust eens een paar uur foto's kijken!

1. Oude ome govert:
    30 juli 2017
    Doen we zeker. Een klein tukkie doen, kom je snel van de jet lag af. In ieder geval welkom thuis.
  2. Dini:
    30 juli 2017
    Welkom thuis en we komen zeker foto's kijken. xx
  3. Tante maartje:
    Welkom thuis.
    ik kom vast een keer kijken.
    Wat een piete weer hier he.
    Groetjes
  4. Anja:
    30 juli 2017
    Dankjewel voor de leuke,mooie verhalen .
    Ga de foto's nog eens doorsturen en nog wat lezen hoor.
    Dankjewel dat ik mee mocht "reizen" . Wat is dat leuk.
    Lieve groetjes Anja
  5. Caro:
    30 juli 2017
    Heeerlijk weer lekker thuis enne als ik t zo lees kun je misschien een foto avond houden voor iedereen whahaha
  6. Shirley:
    3 augustus 2017
    Het was mij wel duidelijk bij het lezen dat jullie een onvergetelijke reis hebben gemaakt. Dat wisten we al toen jullie erheen gingen. Wij hopen zelf ook nog een keer te gaan. Canada is prachtig!