Ucluelet - Richmond

27 juli 2017 - Richmond, Canada

We proberen het echt, op tijd vertrekken maar het blijkt best lastig. Gisteravond alvast veel ingepakt, koffers onderin de camper en helemaal startklaar, sleutels weg! Die zaten nog in Ray zijn broekzak in een van de koffers. Gelukkig wisten we nog wel welke dus dat scheelde veel zoekwerk. Rond half 10 kunnen we dan toch op pad. We hebben een lange reis voor de boeg. We rijden op ons gemak naar de boot en lunchen onderweg. Rond kwart over 2 zijn we bij de ferry en moeten we nog een uurtje wachten. Dat uurtje wordt 1,5 uur want de boot is vertraagd. Maar ach, we hebben geen haast! De jongens spelen even binnen en dan vertrekken we naar het Sundeck om lekker uit de wind van het zonnetje te genieten. Als we van de boot af zijn rijden we naar het hotel en checken in. We kunnen voor morgen een late check out krijgen dus we worden er pas om 14:00 uur uitgezet. Het hotel heeft een zwembad en hot tub en er is een binnenspeeltuin op de hoek van de straat. Dat moet dus wel goedkomen. We vliegen pas om half 7 en de camper moet al voor 10 uur in de ochtend terug zijn.

Als we zijn ingecheckt stappen we weer in ons huis op wielen en rijden we naar de Outlet. Even snel een paar spijkerbroeken scoren en een hapje eten. Omdat we vrij laat zijn is er geen tijd meer om verder te shoppen want de winkels sluiten om 9 uur. Dat is even anders dan we gewend zijn in de USA maar wel beter voor je portemonnee. Terug bij het hotel halen we de camper verder leeg en maken we een slagveld van onze kamer. Morgen eerst de camper terugbrengen en daarna onze zooi verder uitzoeken. Nu eerst lekker slapen in een echt bed en morgen genieten van een echte douche met veel warm water.

1. Yvonne:
    28 juli 2017
    Wat een mooie vakantie hebben jullie gehad. Morgen een hele goede terug reis Heb genoten van jullie reisverhalen
  2. Dini:
    28 juli 2017
    Wat was dat allemaal mooi. Een hele goede reis terug en bedankt voor alle mooie verhalen.
  3. Tam Dubbeling:
    28 juli 2017
    Geniet nog van jullie laatste uurtjes in Canada. Een hele goede reis naar huis lieffies xx
  4. Tante maartje:
    Hallo
    Jullie hebben een prachtige vakantie gehad.
    Een hele goede reis terug tot ziens dikke kus van mij.
  5. Opa cor:
    28 juli 2017
    Leuke verhalen van genoten en de foto,s zijn mooi de reis is goed geslaagd.
    De jongens hebben genoten en goede reis terug opa.
  6. Wil van Es.:
    29 juli 2017
    hier is veel wint en regen dus hou je regenjas maar klaar verder was je verhalen prachtig hoor.goede terugreis,gr uit denhaag.