Van Pinedale via Flaming Gorge naar Vernal

7 augustus 2022 - Vernal, Utah, Verenigde Staten

Wat heerlijk om door de zon gewekt te worden! We gaan echt het betere weer tegemoet.

Rond 9:30 uur vertrekken we vanaf de camping via scenic byway 191 richting Vernal. Onderweg zien we regelmatig herten maar verder is het redelijk eentonig rijden. We stoppen na ongeveer 2 uur bij Walmart in Rock Springs voor verse producten en blijven daar veel te lang hangen. Het is inmiddels tijd om te lunchen en dat doen we lekker bij Ihop aan de overkant. De serveerster is helemaal weg van Bas met zijn cute accent. Hij wordt er gewoon verlegen van. Maken we niet vaak mee ;-).

Met een volle maag en voorraadkast trekken we verder van Wyoming naar Utah. We volgen de 191 verder en komen bij Flaming Gorge. Het uitzicht is weids en prachtig. Je kunt je zo helemaal voorstellen dat hier dinosaurussen hebben geleefd. We maken verschillende stops om van het uitzicht te genieten en bezoeken ook de dam. Bij het visitor center scoort Tim nog een paar stempels voor zijn reisdagboek en dan is het al bijna 5 uur en we moeten nog een uur rijden. Het maakt niet uit of we 300 of 600 km op een dag moeten afleggen, we doen er altijd een hele dag over!

Eenmaal op de camping heeft Bas een druk programma voor zichzelf bedacht. Hij gaat eerst even spelen in de speeltuin, daarna naar de minigolf, vervolgens even zwemmen, eten bij het kampvuur en als laatste een spelletje op de ipad.

Morgen staat een bezoek aan Dinosaur National Monument op de planning.

1. Wil van Es.:
    8 augustus 2022
    Leuk toch dat Bas ook in de belangstelling staat geweldig jo .en dit was weer een mooi verhaal veel plezier verder en doe vooral voorzichtig.gr Ger en Wil van Es.
  2. Joy Van der Knaap:
    9 augustus 2022
    En hoe moe was Bas? Klinkt inderdaad als een lekker druk programma haha!