Van Yellowstone via Teton naar Pinedale

6 augustus 2022 - Pinedale, Wyoming, Verenigde Staten

Gisteren de wekker gezet om deze ochtend vroeg op te staan. We hebben best een rit voor de boeg en willen in Teton ook nog wat wandelen en genieten van het moois dat het park te bieden heeft. Het zetten van de wekker was niet nodig want het regende waardoor iedereen al voor de wekker wakker was. Dus om half 8 nog even langs de dump en dan op weg.

We hopen ook nog dieren te zien nu het zo vroeg is. Helaas stroomt het van de regen en rijden we steeds tussen de wolken waardoor we niets zien. In de loop van de ochtend rijden we Teton binnen, nog steeds in de stromende regen. Dan ineens allemaal pingeltjes want we hebben weer bereik! Lieve appjes en berichtjes of het wel goed met ons gaat. Gelukkig wel maar we hadden helemaal geen service in het park dus niet bellen, appen of wat dan ook. Eigenlijk ook wel even lekker om helemaal afgesloten te zijn.

We moeten nog ontbijten dus duiken we een restaurant in Grand Teton in en genieten van een brunch. Snel even alle appjes beantwoorden om iedereen gerust te stellen en dan terug in de camper. Het weer is nog steeds niet opgeknapt en ook hier hadden we graag elanden gespot maar is er door de wolken, regen en nevel niets te zien. Dus dan maar doorrijden.

We passeren Jackson waar Ray en Daan in 2008 hebben gelogeerd, Destijds een heel klein dorpje waar we met moeite een bakkertje konden vinden en nu uitgegroeid tot een stad met lange rijden auto's, winkels en restaurants. We rijden snel door en moeten nog ongeveer 1,5 uur naar Pinedale.

Wanneer we er bijna zijn knapt gelukkig het weer op. Voordat we naar de camping rijden doen we nog even boodschappen omdat we echt wel behoefte hebben aan vers brood. Daarna even op de camping bijtanken, snacks eten en de jongens genieten van de wifi. De downloads voor nieuwe filmpjes worden snel aangezet en de spelletjes bijgewerkt.

Einde middag rijden we naar een restaurant waar de jongens genieten van een kaaspizza (Bas eet zelfs 3 slices!) en Ray en Daan ribben nemen. Na het eten gaan we nog even op zoek naar wild life, Helaas ook hier geen elanden maar wel verschillende herten gespot.

Terug op de camping werken we de blog en alle foto's bij. We uploaden megaveel foto's maar dat komt omdat we niet kunnen kiezen en de wifi hier supergoed werkt. Dan is het tijd om te slapen want morgen vertrekken we richting Dinosaur National Monument, een dikke 4 uur rijden.

1. Caro:
    7 augustus 2022
    Zo hee heb een aantal verhalen gemist net even zitten lezen. Wat een mooie reis zeg en supermooie foto's..
    Balen van de lekkage pfff gelukkig weer opgelost. Geniet nog met elkaar hoor en laat mij ieder geval meegenieten van de verhalen en foto's
  2. Dini:
    7 augustus 2022
    Wat zien jullie een hoop en wat een mooie foto's, geweldig