Van Salt Lake City naar Arco

30 juli 2022 - Arco, Idaho, Verenigde Staten

De lange dag van gisteren zorgt ervoor dat de jongens lekker uitslapen. We hebben een rit van ruim 4 uur voor de boeg dus we proberen nog enigszins op tijd te vertrekken. Rond 10:30 uur rijden we de camping af. Op naar de volgende staat, Idaho.

Onderweg genieten we eerst nog van de mooie vergezichten maar na 3 uur kijken naar maisvelden hebben we het wel gezien. In Blackfoot maken we een stop om te tanken, eten en vers brood te halen voor morgenochtend. Daarna stappen we weer in om het laatste uur naar de camping af te leggen. Met de camper rijden we 95-100 km per uur. Sneller kan wel maar dan schudt alles in de camper en dat is niet te doen op deze afstanden.

Omstreeks 16:30 uur zijn we op de camping. Wederom een KOA camping maar totaal anders dan de vorige 2 waar we stonden. Deze camping wordt gerund door 3 lieve oudere dames die een praatje hebben voor iedereen. We sluiten de camper aan, stoppen snel 2 wasjes in de machine en dan is het tijd voor ice cream socials. Voor een dollar halen we op de patio een grote scoop ijs. Dan is het tijd voor de mannen om een verfrissende duik te nemen in het postzegelzwembad. Het is niet groot maar genoeg om even af te koelen. Een potje kwartet en een spelletje/filmpje/boekje maken de middag compleet. De temperatuur komt niet boven de 30 graden uit dus het is goed toeven op de camping.

We vragen ons af wat we met het eten zullen doen. De was hangt net aan de luifel dus uit eten met de camper is niet handig. We besluiten om eten uit de vriezer te halen. Omdat we geraspte kaas zijn vergeten bij de boodschappen (en dit is onmisbaar voor de paste) kijken we even of dit in het winkeltje te krijgen is. Helaas geen verse gekoelde producten maar wel de optie om eten te bestellen. Dus de pulled pork en broodjes voor ons terug in de vriezer en ook Bas ruilt de pasta in voor patatjes. Voor Tim maken we wel een bord met spaghetti want parmezaanse kaas hadden we al wel.

De temperatuur zakt iets en we hangen deze zwoele avond lekker bij de camper. Als het helemaal donker is kijken we nog even naar de heldere mooie sterrenhemel en dan is het bedtijd.

Morgen staat een bezoek aan Craters of the moon op het programma.

1. Wil van Es.:
    31 juli 2022
    Wat interessant is dat als jullie naar de criteria gaan mooi .en wat zijn jullie zoons alweer groot zeg .heel veel plezier en doe voorzichtig he .
  2. Ester:
    31 juli 2022
    Leuk jullie zo te volgen!!!