Van Las Vegas naar Pioche

26 juli 2022 - Pioche, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg was Ray al op pad om een ontbijtje te scoren. Er zit een lekkere bakker op loopafstand van het hotel. Tegen de tijd dat hij terug was waren de jongens ook net wakker. Met warme bagels heerlijk ontbeten en daarna klaarmaken om de camper op te halen.

Om 10 uur waren we bij de verhuurmaatschappij waar ze nog heel streng in de coronamaatregelen zijn. Na ongeveer een uur was al het papierwerk geregeld, had Ray alle instructie gehad om veilig op weg te kunnen en hadden Daan en Tim de kar met, door andere huurders, achtergelaten spullen geplunderd. Snel de koffers en het beddengoed in de camper en op naar Walmart voor de boodschappen.

We zijn met 2 karren door de supermarkt getrokken en hebben de camper flink bevoorraad. Daarna een lunch in de camper waarna Daan en Tim voor een tweede ronde door de Walmart trokken (diepvriezer was nog niet gevuld), Ray de afwas deed en Bas de wc testte in de camper. Je hebt niet door hoeveel tijd dat allemaal heeft gekost tot je klaar bent voor vertrek.

Inmiddels was het half 3 en konden we aan de reis beginnen. Op naar Pioche! Onderweg nog even een snelle stop gemaakt aan het begin van Area 51. Niet dat je er veel kunt zien maar de geheimzinnigheid er omheen is wel grappig.

Vanaf daar tot aan de camping zien we het in de verte onweren en regenen. Als we bijna bij de camping zijn (het is inmiddels 19:00 uur geweest) begint het te regenen. Snel even melden bij de receptie en dan installeren en uitpakken want de koffers moesten nog geleegd worden. Eigenlijk wilden we in het dorp proberen iets te eten en te tanken maar de bui is losgebarsten dus het wordt een boterham met een gebakken ei.

De camper is een mooie en fijne wagen uit 2022 met een slide out. Zo hebben we aardig wat ruimte als we op de camping staan. De jongens slapen in de cabover en Daan en Ray in de masterbed room. De camping stelt echt helemaal niets voor maar dat is niet erg. Morgen hopelijk beter weer want gisteren en vandaag ontvingen we flood warnings en dan is het wandelen in een canyon te gevaarlijk. Cathedral Gorge state park is de planning, dus duimen!

1. Dini:
    27 juli 2022
    zo wat een mooie camper, veel plezier en fijne verder
  2. Caro:
    27 juli 2022
    Zo dan dat is nog is een camper lijkt wel een huis super! En wat een leuke foto's hoop jullie naar de canyon kunnen. Xxx
  3. Oude ome govert:
    27 juli 2022
    ziet er allemaal geweldig uit.veel ruimte in de camper maar in d USA is alles toch veel groter.heeft Bas een ongeluk gehad ,hij is zijn hand kwijt! Een goede en veilige reis in zo'n huis op wielen gewenst!
  4. Mark:
    27 juli 2022
    Wat een dikke camper! Gaaf zeg!
  5. Joy Van der Knaap:
    27 juli 2022
    Wat een gave camper! En een mooie foto's. Geniet ervan allemaal!
  6. Ester:
    27 juli 2022
    Wat een luxe ding joh, niet normaal!! Een feest om mee te reizen denk ik!
  7. Lia:
    28 juli 2022
    Dit wordt weer n prachtige vakantie en ruimte genoeg zo te zien have fun