Las Vegas

25 juli 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag wederom een lekkere langzame start. Na het uitslapen op ons gemak ontbeten met muffins en bagels bij de bakker. Daarna de andere kant van de strip afgestruind tot aan het Luxor hotel. Daar even lunchen en toen onze eerste Uber genomen terug naar het hotel. De rit beviel vooral de mannen goed want we zaten in een lekkere luxe Tesla.

De planning was om in de middag te gaan zwemmen bij ons hotel, samen met een collega van Ray die op (halve) wereldreis is met zijn gezin. Helaas al de hele dag bewolkt (wat voor de wandeling wel lekker was) en onweer in de buurt dus het zwembad mocht niet gebruikt worden. Dan maar een drankje op het terras en hopen dat de boel snel opentrekt. Helaas werd het zwembad niet meer geopend. Daarom zijn we met z'n allen alsnog vertrokken naar het hotel van de collega waar het zwembad gelukkig wel weer open was. Het zwembad was niet groot maar omdat er verder niemand was kon iedereen zich even lekker uitleven.

De tijd gaat snel als je het naar je zin hebt dus zo ook vandaag. Na het zwemmen was het tijd om weer afscheid van elkaar te nemen. Na een gezellige middag tijd voor ons om de huurauto in te leveren. Vanaf de verhuurmaatschappij hebben we een Uber naar Fremontstreet genomen. Hoe anders is dit ten opzichte van de strip. Veel muziek, gezelligheid en waanzinnige lichtshows. Wel wat overweldigend voor de jongens maar leuk om geweest te zijn. Daar een snelle hap en rond 21:00 uur weer terug naar het hotel. Jaja, wederom met Uber, we hebben het helemaal gevonden :-).

Terug in het hotel onze rommel en zooi weer ingepakt en opgeruimd want morgen worden we om 10 uur bij El Monte verwacht waar we de camper zullen ophalen. Al hebben we tot nu toe een hele leuke en gezellige vakantie, voor ons gevoel gaat het morgen pas echt beginnen.

1. Wil van Es.:
    26 juli 2022
    Heel erg leuk ,ik geniet van jullie verhaal geweldig gewoon.
  2. Edith Vink:
    26 juli 2022
    Heerlijk genieten, vanaf morgen begint het echte avontuur!